24 שעות ביממה

077-6670144

משלוחים חיפה והסביבה

צריכים עזרה לגביי ההזמנה?

השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם במהירות האפשרית

הזמינו עכשיו דגים קפואים או טרים כל יום

או התקשרו

077-6670144

להזמנת דגים אלכם הביתה

הגעתם למקום הכי נכון בחיפה לקנות דגים טרים

הזמינו עכשיו דגים קפואים או טרים כל יום




דגי ים למאכל

הגעתם למקום הכי נכון בחיפה לקנות דגים טרים

רגע לפני שאתם קונים דגים קפואים או טרים הכי חשוב לבבחור במקום הכי נכון

במידה וגם אתם מחפשים אחר דגי ים למאכל, אנו ב"כל דג – דג עד הבית" נשמח לעמוד לרשותכם ולסייע באספקת הדגים הטריים והרעננים ביותר. זו תהיה ללא ספק הדרך הנוחה ביותר לקבל את הדגים האיכותיים והטעימים אשר יצליחו לשדרג כל מנה בצורה מושלמת.

דגי ים למאכל – העשירו את השולחן שלכם

גם אתם יכולים ליהנות מן הדגים הטריים ביותר בכל עת שתרצו. העשירו את השולחן שלכם לקראת החגים, ארוחות משפחתיות או אפילו לארוחה רומנטית, עם דגי ים למאכל. קיימים סוגים רבים מכדי לספור של דגי ים, כך שאיגדנו בעבורכם מספר סוגים אהובים במיוחד שכדאי להכיר יותר מקרוב.

  • דג דניס – זהו דג ים אשר לרוב מגיע מגידול ייחודי תחת תנאים מבוקרים בדרום הארץ. בשרו של הדניס לבן והוא עסיסי במיוחד. זהו אחד הדגים הנוחים ביותר למאכל כיוון שכולל עצם מרכזית אחת אשר תפתור אתכם מעיסוק עם השלד.
  • דג בורי זהו דג ים ייחודי אשר עשוי להגיע אף לשפכי הנחלים, בעוד מינים מסוימים שלו מסוגלים לחיות גם במים מתוקים. בשרו של הדג קל לעיכול וטעמו עדין וניטרלי. נקודה אשר מאפשר את הכנתו במגוון רחב של אופנים וסגנונות בישול.
  • דג לברק – זהו דג איכותי מאוד אשר בעל בשר לבן ומרקם עדין ועסיסי במיוחד. הוא מתאים לכל צורות הבישול וישדרג מנות רבות.
  • דג בקלה – דג זה נפוץ באזור המזרח התיכון והוא מתאפיין בבשרו הלבן והעדין וטעמו המשובח. ניתן להכין אותו במגוון סגנונות, אך בעת הנחה על הגריל, טיגון או אפילו ציפוי בבלילה וטיגון קצר בשמן עמוק, הרי שתוכלו להיחשף לטעמים נפלאים.

דגי ים למאכל – לשירותכם כבר כמעט רבע מאה

"כל דג – דג עד הבית" שמחים לעמוד לרשותכם בכל, זה עוד משנת 1995. כבר למעלה משני עשורים, ובדרך לשלישי, הצוות המקצועי שלנו עושה את כל האפשרי על מנת לספק בעבור כל לקוח ולקוח את הדגים המובילים בשוק. כך תוכלו גם אתם ליהנות מן חומרי הגלם המושלמים לארוחה הבאה שלכם, בין אם מדובר על ארוחת חג או ארוחה משפחתית עם הילדים.

להזמנת דגים אלכם הביתה

הגעתם למקום הכי נכון בחיפה לקנות דגים טרים

הזמינו עכשיו דגים קפואים או טרים כל יום


שיווק וקידום עסקים באינטרנט שיווק וקידום עסקים באינטרנט