24 שעות ביממה

077-6670144

משלוחים חיפה והסביבה

צריכים עזרה לגביי ההזמנה?

השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם במהירות האפשרית

הזמינו עכשיו דגים קפואים או טרים כל יום

או התקשרו

077-6670144

להזמנת דגים אלכם הביתה

הגעתם למקום הכי נכון בחיפה לקנות דגים טרים

הזמינו עכשיו דגים קפואים או טרים כל יום




מחירי דגים למאכל

הגעתם למקום הכי נכון בחיפה לקנות דגים טרים

רגע לפני שאתם קונים דגים קפואים או טרים הכי חשוב לבבחור במקום הכי נכון

מחירי דגים למאכל עשויים להשתנות מתקופה לתקופה, אך את המחירים המשתלמים ביותר לצד הסחורה האיכותית ביותר ניתן יהיה למצוא ב"דגי הקיבוצים – רמת ספיר". בחנות שלנו תוכלו ליהנות מניסיון רב שנים בתחום, מקצועיות של כל אחד מאנשי הצוות, סחורה טרייה ואיכותית ומחירים שאין שני להם. הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לרשותכם, לענות על כל שאלה ואף לסייע בבחירת הדגים הנחוצים לכם.

מה משפיע על מחירי דגים למאכל?

מחירי דגים למאכל מושפעים מגורמים שונים. רבים כבר יודעים כי המחיר אמנם עשוי להשתנות ממקום למקום, אך חשוב לזכור כי הנקודות החשובות אשר עשויות לקבוע את הטווח שלו יהיו גם:

  • קפוא או טרי – מחירם של הדגים יהיה מושפע ללא ספק גם מנקודה זו. הרי שדגים קפואים יכולים להישמר לפרקי זמן ארוכים בהרבה, אך איכותם עשויה מעט להשתנות לעומת הטריים. על כן, דגים קפואים יהיו לרוב בעלות נמוכה יותר לעומת הטריים.
  • דגי בריכות או דגי ים – דגי בריכות זמינים לכם לכל אורך השנה, לעומת דגי ים אשר לרוב יהיו זמינים בעיקר בעונת החורף. לרוב, דגי הבריכות יהיו זולים יותר לעומתם של דגי ים.
  • תנאי אחסון – מחירם של דגי מאכל יכלול גם את עלויות התחזוקה של הדגים. שהרי יש לעבוד קשה על מנת לשמור על טריותם. כך שמקום אשר מחזיק בדגים בצורה נכונה ולא בארונות פתוחים עם קרח, הרי שייתכן כי עלות הדגים תהיה מעט גבוהה יותר.
  • בוחרים בגד ספציפי – זכרו כי בסופו של דבר העלות של כל סוג ומין דג הינה אינדיבידואלית ומושפעת מגורמים שונים, על כן מומלץ לבחון את המחירים השונים ברחבי האינטרנט. זכרו כי פעולה זו תחשוף בפניכם כי המחיר עשוי להשתנות בין חנות אחת לאחרת.

מחירי דגים למאכל – לבחור באיכות

אין סיבה להתפשר על איכות הדגים שלכם! צרו קשר עם "דגי הקיבוצים" והצוות המקצועי שלנו ישמח להציג בפניכם את הדגים הטריים והטעימים ביותר שעומדים לבחירתכם.

להזמנת דגים אלכם הביתה

הגעתם למקום הכי נכון בחיפה לקנות דגים טרים

הזמינו עכשיו דגים קפואים או טרים כל יום


שיווק וקידום עסקים באינטרנט שיווק וקידום עסקים באינטרנט