24 שעות ביממה

077-6670144

משלוחים חיפה והסביבה

צריכים עזרה לגביי ההזמנה?

השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם במהירות האפשרית

הזמינו עכשיו דגים קפואים או טרים כל יום

או התקשרו

077-6670144

להזמנת דגים אלכם הביתה

הגעתם למקום הכי נכון בחיפה לקנות דגים טרים

הזמינו עכשיו דגים קפואים או טרים כל יום




משלוח דגים עד הבית

הגעתם למקום הכי נכון בחיפה לקנות דגים טרים

רגע לפני שאתם קונים דגים קפואים או טרים הכי חשוב לבבחור במקום הכי נכון

אין ספק כי משלוח דגים עד הבית מאפשר לאנשים רבים להתפנות אל העיסוקים החשובים שלהם. זאת מפני שבאותו הזמן, חנויות מקצועיות כמו "דגי הקיבוצים – רמת ספיר", ידאגו לאריזה ומשלוח של הדגים שאתם בחרתם. "דגי הקיבוצים" הינה חנות אשר פועל בחיפה זה משנת 1995, ועד היום מקפידה על איכות ומקצועיות בכל היבטי פעולתה. כך שגם בשעה שאנו נספק את הדגים הנחוצים לכם עד לבית, אנו מקפידים לשמור על התנאים הנאותים. זאת מתוך מטרה לספק בעבורכם את הדגים הטריים והאיכותיים ביותר.

משלוח דגים טריים עד הבית – טריות ואיכות שאין לה תחליף

אורח החיים העמוס שלנו מונע מאנשים רבים ללכת בעצמם אל חנויות הדגים, להתייעץ עם המוכר ולהחזיר את השלל במו ידיהם הביתה. אך אל דאגה! גם במידה ואתם לא מצליחים להגיע אל החנות, עדיין תוכלו ליהנות משירותי משלוח דגים עד הבית אשר יספק את כל מה שבחרתם בצורה המהירה והבטוחה ביותר.

בשעה שמדובר על אוכל, ודגים בפרט, הרי שאופן הטיפול בהם חייב להיות מקצועי ומיומן, זאת הן בעת הניקוי, הפילוט ואפילו המשלוח. על כן חשוב יהיה לוודא כי אתם אכן בוחרים בחנות מנוסה ומיומנת אשר תדאג לכל הסידורים הרלוונטיים שיבטיחו את הגעתם של הדגים לביתכם במהירות ומבלי שהם ייפגעו או יתקלקלו. אל תהססו ושאלו אודות תהליך האריזה והטיפול בדג, כמו גם התנאים בהם הוא נשלח אליכם.

משלוח דגים עד הבית – דגים טריים? לא בסופר

רבים בוחרים בלית ברירה לרכוש דגים טריים מהסופרמרקט, אך בפועל הם לרוב זוכים בדגים עייפים שעברו מסע מפרך. חלקם הוקפאו והופשרו, בעוד אחרים ישבו במשך לילות ארוכים צמודים לשקית קרח. את רכישתם של הדגים הטריים והאיכותיים באמת, מוטב יהיה לעשות בחנות דגים מקצועית ובעלת ניסיון כמו "דגי הקיבוצים". אנו שמחים לעמוד לרשותכם ולספק מגוון עשיר של דגים איכותיים, עסיסיים וטעימים במיוחד שמחכים רק לכם.

דגים עד הבית שלכם

דגים עד הבית

היא אחת מהן. תארו לכם שהגיעה חנויות דגים רבות כיום מספקות אפשרות של דגים עד הבית, "דגי הקיבוצים- רמת ספיר" שעת ארוחת הצהריים אך אינכם יודעים מה לאכול. לפתע שליח דופק על הדלת ואיתו הזמנה של דגים. פתאום מגוון הארוחות האפשריות הופך לגדול יותר, איכותי יותר ולבטח שגם טעים יותר. תוכלו למצוא אצלנו מגוון רחב של סוגי דגים אשר ישדרגו לכם כל ארוחה. כל שעליכם לעשות הוא פשוט להתקשר ולהזמין.

כיצד בוחרים דגים עד הבית?

פעמים רבות הדרך הטובה ביותר לבחור היא על ידי התבוננות בעיניים. אך כאשר אין לכם זמן להגיע אל החנות באופן פיזי תוכלו לבצע הזמנה אשר תגיע באופן ישיר עד פתח הבית שלכם. אך איך תבחרו את הדג הטוב ביותר מבלי לראות?

  • על מנת לבחור את הדגים הטובים ביותר החליטו תחילה מהם סוג הדגים אותם אתם רוצים וכמובן את הכמות בה אתם מעוניינים. כאשר תגיעו לשיחה עם נציג השירות מוכנים לא תוכלו להתבלבל בהזמנה.
  • התייעצו עם צוות החנות בנוגע לסחורה הקיימת, לאיכות הדגים ובקשר לרכישה עצמה. לרוב צוות החנות יוכל לעזור לכם לעשות את הבחירה הטובה ביותר עבורכם.
  • במקרים רבים ישנם אתרי אינטרנט המאפשרים לבצע את ההזמנה דרכם. תוכלו להיכנס אל אתר האינטרנט, לעבור על הדגים המוצעים בחנות ולאחר מכן לבחור בדג אותו אתם רוצים. כעת כל שנשאר לכם הוא להכניס את הפרטים לגבי הכמות או הערות נוספות שיש לכם ולהמתין כי המשלוח יגיע אליכם.

שימוש במשלוח עד הבית

עבור אנשים רבים הזמן במהלך היום והשבוע הינו קצוב ולכן במידה וישנם מקומות בהם ניתן לקבל עזרה חיצונית רצוי להיעזר בה. כל שירות משלוחים הינו שירות מבורך, כך גם בנוגע למשלוחי דגים. המשלוח מאפשר לכם לעסוק מספר דקות בהזמנה ומשם להעביר את האחריות על הנושא הלאה, על צוות החנות. ב"דגי הקיבוצים- רמת ספיר" ישנו צוות מסור ואיכותי אשר יקבל את ההזמנה שלכם, יטפל בה באהבה רבה וידאג עבורכם למשלוח איכותי של הדגים הטובים ביותר כאילו בחרתם אותם ממש בעצמכם. בואו לעשות הזמנה עוד היום.

דגים משלוחים עד פתח הבית

דגים משלוחים

פעמים רבות אנו מעוניינים בארוחת צהרים קלילה וטעימה ומחפשים אחר משלוח דגים באזור אשר ימנע מאיתנו את השיטוט ברחובות העיר. משלוח דגים הינה דרך יעילה וקלה לרכוש דגי מאכל אשר יוסיפו לכל ארוחה מגוון רחב של ויטמינים ומינרלים מצד אחד וטעם מעולה מצד שני. אין ספר כי שילוב דגים בארוחה הינו שילוב אשר מניב תוצאות ערבות לחיך. מחפשים משלוח באזורכם? "דגי הקיבוצים- רמת ספיר" הינה חנות דגים אשר תספק עבורכם את המענה המבוקש.

משלוח דגים – כיצד זה תבצע?

כולנו השתמשנו בשירותי משלוחים לא פעם ולא פעמיים במהלך חיינו. בין אם מדובר במשלוחים בארץ הכוללים משלוחי מזון מהסופר, משלוחי בגדים ואפילו משלוחי צעצועים עבור הילדים ובין אם מדובר במשלוחים מחו"ל. אך האם כבר הזמנתם משלוח דגים? על פניו נראה כי משלוח זה הינו מעט שונה אך גם לו יתרונות רבים.

על מנת להזמין משלוח דגים כל שעליכם לעשות הוא להתקשר אל חנות הדגים השכונתית, לבחור את הדג המבוקש ואת שאר העבודה יעשו צוות החנות. אנשי הצוות יבחרו עבורכם את הדגים הטובים ביותר, ינקו אותם באופן מושלם, יחתכו אותם במידה ותרצו וכמובן שיעטפו אותם ויארזו כך שיהיו מוכנים לשלוח. מרגע שהדגים מוכנים כל שנותר לשליח הוא פשוט לקחת אותם עד פתח הדלת שלכם. אין ספק כי רכישת דגים והזמנתם על ידי משלוח יכולה להוות פתרון קל ואידאלי בכל זמן בו אתם מרגישים בלחץ של זמן ואין ביכולתכם לצאת מהבית על מנת לרכוש דגים בעצמכם.

מדוע דווקא משלוח?

משלוח הינו אחת הדרכים הטובות ביותר כיום לחיסכון בזמן. כל שעליכם לעשות הוא להקדיש מספר דקות על מנת לבצע את ההזמנה ומכאן והלאה אתם חופשיים לבצע פעולות אחרות. עבור אנשים רבים אשר הזמן הינו קריטי עבורם מדובר באפשרות אפקטיבית ויעילה. במידה ואתם מחפשים אחר מקום המספק משלוחי דגים "דגי הקיבוצים- רמת ספיר" הינו המקום הנכון ביותר עבורכם. אצלנו תמצאו סוגי דגים רבים ומגוונים, בין טריים ובין קפואים. הצוות המקסים שלנו יבחר עבורכם את הדגים הטובים ביותר וידאג לניקיונם ואריזתם על מנת שיגיעו אליכם בצורה הטובה והאסתטית ביותר.

להזמנת דגים אלכם הביתה

הגעתם למקום הכי נכון בחיפה לקנות דגים טרים

הזמינו עכשיו דגים קפואים או טרים כל יום


שיווק וקידום עסקים באינטרנט שיווק וקידום עסקים באינטרנט